EH-BATNYA: FENOMENA KESEHATAN YANG UNIK

EH-BATNYA mempunyai sifat tersendiri yang memberikan kesan berbeza kepada lelaki dan wanita.

Potensinya merentasi pelbagai domain, menawarkan peningkatan menyeluruh dalam ingatan, pengurangan mood, sokongan olahraga, kesihatan tulang, keselesaan menopaus, pertumbuhan rambut, peningkatan libido, kecergasan kulit, kesejahteraan kehamilan, perkembangan otot, kesihatan prostat dan peningkatan keseluruhan dalam tenaga dan stamina.

Kami komited untuk menyampaikan produk yang memupuk rasa kesejahteraan dan keyakinan untuk semua orang yang memulakan perjalanan kesihatan mereka.

4 BAHAN UTAMA

Royal Jelly

Salah satu khasiat royal jelly untuk pria adalah meningkatkan kualitas sel sperma. Pasalnya, mengonsumsi royal jelly secara rutin dapat meningkatkan kadar testosteron dan berpengaruh positif terhadap keseimbangan hormon reproduksi FSH dan LH pada pria.

Beri Biru

Beri biru, yang kaya dengan antioksidan dan anthocyanin, membantu meningkatkan peredaran darah dan mungkin memberi kesan positif untuk meningkatkan fungsi erektil pada lelaki. Pengambilan blueberry boleh meningkatkan aliran darah ke kawasan zakar, membantu mencapai dan mengekalkan ereksi yang lebih baik semasa hubungan seks.

Soy Peptide

Peptida soya adalah bahan semula jadi yang dicadangkan oleh penyelidikan boleh membantu meningkatkan fungsi ereksi dan libido pada lelaki. Bahan bioaktifnya membantu menggalakkan peredaran darah dan mengekalkan ereksi, dan mengandungi prekursor fitoestrogen, yang boleh meningkatkan keinginan seksual. Sifat semulajadi peptida soya menjadikannya pilihan yang berpotensi untuk menggalakkan kesihatan seksual lelaki.

Oyster Peptide

Peptida tiram dianggap mempunyai kesan positif terhadap libido, prestasi seksual, dan fungsi otot. Protein membantu dengan pembaikan otot, manakala zink boleh meningkatkan libido dan prestasi. Sebagai pilihan kesihatan semula jadi, peptida tiram boleh menggalakkan kesihatan yang baik dalam pelbagai cara.

BAGAIMANA UNTUK MENIKMATI EH-BATNYA

Ambil sebungkus 1.5g, masukan ke dalam cawan dan campurkan agak 200ml air mendidih, kacau dan hidangkan ketika mash hangat.